Rusta säljer ut en vinkelslip av märket Makita för 699:- Jag vet dock inte vilken modell det är..

Någon som sett modell betäckningen? Är det ett bra köp?


/Christian

PS Jag har dessutom 15% personalrabatt genom min sambo :)
 
Makita brukar ju ligga i den dyrare prisklassen normalt sett. Men om det verkligen är makita så kan man ju slå till.
 
Ja, om inte annat så kan man ju sälja den på tradera för det tredubbla

d^_^b

/Christian
 
Chrissofsweden skrev:
Ja, om inte annat så kan man ju sälja den på tradera för det tredubbla

d^_^b

/Christian
Ja där är det sannerligen inga reapriser vad gäller verktyg!
 
Blev ju lite sugen själv nu, är det i någon speciell rusta butik de säljer denna eller är det generellt?
 
Modellen heter GA5030

Vill bara påpeka att ordinarie pris ligger på 745:- på Tool AB, så det är väl inget jättekap, och så är det Makitas klenaste modell på 720W

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=492855
 
grand.royal skrev:
Modellen heter GA5030

Vill bara påpeka att ordinarie pris ligger på 745:- på Tool AB, så det är väl inget jättekap, och så är det Makitas klenaste modell på 720W

[länk]
Det där är inte samma.

/Christian
 
Chrissofsweden Varför tror du inte att det är samma? och hur kom du fram till det?
 
Jag kanske var lite snabb i mitt svar.. Jag satt själv och kollade vilken det kunde vara men tyckte de var olika. Ljussättningen lurade mig en del. Men gummidelen vid nätkabeln ser annorlunda ut. Handtager är heller inte likadant..

Men du kanske har rätt ändå, det är nog samma :) Det skulle inte förvåna mig. Just vinkelslipar har aldrig varit min starka sida...

Dock tror jag att det är en helt okej vinkelslip ändå :cool:


Hälsningar
Christian
 
Ibland så säljs strippade "Ryssmaskiner" även i Sverige.
Ofta enklare varianter av dom som säljs i tex Sverige.
 
Visst är det den modellen som Grand.Royal skriver vilket man kan se på tekniska specifikationerna och genom att jämföra bilderna...
Skulle inte sprungit häcken av mig för den eftersom det är en ganska klen maskin.
Kan passa på att tipsa om Boschs GWS 10-125 som finns till kampanjpris på Prevex i Malmö för 994:- inkl. moms
Har du dessutom behov av annat och handlar för 8750:- får du köpa den för 99:-
 
Hur är det med Prevex, kan man handla där som privatperson?
 
Ska man väl kunna göra...
Ser inga problem med det förutom att man får vara frågvis då det inte står priser på allting i butiken.

Gjorde ett par fynd förra veckan med.
Ett par Bosch-satser med sticksågsblad alternativt tigersågsblad...

4x10st sticksågsblad för 161:-
4x5st tigersågsblad för 182:-

Båda varianterna i fräscha rejäla boxar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.