jag vill veta allt om hjältevadshus.
vilka hus har ni byggt med dom ? stadaden? tycker ni att dom har rimliga priser på husena? vad blev kosnaden för allt ?
vi har varit och tittat på asken tyckte att dom har bra standad på allt golven var jätte fina i huset.
vi ska bygga om två år.
det verkar som det är ingen som har byggt västangården den på 127,5 .
det huset är vill vi bygga bra planlösning.
skulle vilja se bilder på lilla västangården planlösning 2
har pratat medn hjältevadshus dom är verkligen trevliga i uppsala.
 
Kolla lite noggrannare är mitt råd. Hjältevadshus bygger snabbt och billigt. Innerväggarna är tunna gipsskivor som inte går att skruva i. Förut hade de torpargrund (inte bra) etc. Nej vi har bott i ett mellan 2001-2004 och skulle inte vilja ha ett nytt.
 
Micki skrev:
Kolla lite noggrannare är mitt råd. Hjältevadshus bygger snabbt och billigt. Innerväggarna är tunna gipsskivor som inte går att skruva i. Förut hade de torpargrund (inte bra) etc. Nej vi har bott i ett mellan 2001-2004 och skulle inte vilja ha ett nytt.
Konstigt då vi har spånskivor OCH gipsskivor i väggarna..?!

VEM säger att torpargrund inte är bra ? Om den inte utförd på ett riktigt sätt så kan det självklart bli problem. Men en torpargrund med bra grundarbete är lika bra som platta!


TS:
Vi byggde ett Hjältevadshus Mogården för 2 år sen och trivs jättebra. Det är prisvärda hus, högre standard än t.ex. älvsbyhus och smålandsvillan och mer flexibla vad det gäller justering i planlösningar m.m.

Kolla med säljaren när det gäller planlösningen.

Lycka till ! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.