Som rubriken. Kan nån enkelt berätta hur man får bort den funktionen? Får 10-15 mail i veckan, bla om den längsta och mest uttdragna tråden, Huspriser upp eller ner. Jag vill inte ha några mail oavsett.

Har försökt utan framgång kan tilläggas.

Mvh Gustav
 
Kan bara hålla med. Har bra koll själv om det är någon som svarat på en tråd som jag är intresserad av.
Måste ju gå att ta bort.

Tack TS som drog upp detta!
 
Har du provat tömma mappen "Prenumerationer"?

Edit: Gå in på inställningar > redigera alternativ. Där finns en ruta där du kan välja att inte få mail om bevakade ämnen.
 
Redigerat:
1337 skrev:
Har du provat tömma mappen "Prenumerationer"?

Edit: Gå in på inställningar > redigera alternativ. Där finns en ruta där du kan välja att inte få mail om bevakade ämnen.
(Inser att jag skrivit en hel del av de inlägg som förpestat trådskaparens liv. Sorry :).)

Kom egentligen hit för att tipsa om den aningen kryptiska länken "redigera alternativ" men 1337 hann före med sin redigering.
 
Hehe, du får skriva hur mkt du vill lurk, känns bara som den förföljer mig den där tråden...

Tack för tipsen.
 
lurk12345 skrev:
(Inser att jag skrivit en hel del av de inlägg som förpestat trådskaparens liv. Sorry :).)

Kom egentligen hit för att tipsa om den aningen kryptiska länken "redigera alternativ" men 1337 hann före med sin redigering.

Funkar inte. Får mail ändå.

Kan inte nån moderator lösa detta eller komma med en exakt beskrivning då fler än jag drabbas.
 
Åfan, hur kunde jag missa den tråden. Tack för hjälpen.
 
5.2 racing skrev:
Åfan, hur kunde jag missa den tråden. Tack för hjälpen.
Som Du också ser i sista inlägget har jag följt anvisningarna i den där tråden men jag får ändå mail om inlägg i gamla trådar :@ Jag har nu tömt prenumerationsmappen som den här tråden råder och inte fått nåt sen dess alla fall vilket iofs bara är 12 timmar så vi får väl se imorrn.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.