Haha, den där är lika korkad som testet mellan utombordare där man helt enkelt knöt fast två båtar i varandra och gav järnet..... I det fallet ville man visa att yamaha var svagare än mercury eller om det var tvärtom.... Idiotiskt.
 
Fast den var ju lite mer vetenskaplig iaf, dock tyckte jag Dewalten snurrade snabbare än vad Makitan gjorde, var det på 1:a växeln de körde på båda egentligen?
 
Efter att ha sett testerna gör jag följande konstateranden.

1. Jag är inte lika djupt ner i verktygsträsket som jag trodde. Det finns verkligen värre människor.
2. Jag kommer aldrig i livet byta ut min makita mot en dewalt, hur bra de än presterar i det uppgjorda testet...
 
För mig räckte det att hålla båda i handen och Makita hade vunnit.
Den lättare maskinen samt skönare handtag avgjorde direkt, jag kommer nog ändå aldrig att pressa den till max. Så prestandan som iofs är ganska lik mellan dem är för mig ointressant.
 
H
Det so är intressant i testerna är ju batteriets kapasitet där Dewalt bevisligen ligger en bit före.
 
hokanp skrev:
Det so är intressant i testerna är ju batteriets kapasitet där Dewalt bevisligen ligger en bit före.
Vilket bevis finns för detta? Och då räknar jag inte testet från dewaltownersgroup.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.