Hej! Vi har ett Ballingslöv kök från 2004 där vi vi vill byta luckorna på. Har kollat med Harjedalskök, Mälarkök, Norddesign, Sörmlandskök och Decoform. Finns det någon som har bytt ut sina luckor med någon av dessa skriv gärna era erfarenheter.
Sen har vi också fundera på att lackera befintliga luckor men jag har fått uppfattningen att de inte håller lika länge som om man byter luckor. Åsikter om det här ämnet välkomnas gärna också.
 
L LPF skrev:
Hej! Vi har ett Ballingslöv kök från 2004 där vi vi vill byta luckorna på. Har kollat med Harjedalskök, Mälarkök, Norddesign, Sörmlandskök och Decoform. Finns det någon som har bytt ut sina luckor med någon av dessa skriv gärna era erfarenheter.
Sen har vi också fundera på att lackera befintliga luckor men jag har fått uppfattningen att de inte håller lika länge som om man byter luckor. Åsikter om det här ämnet välkomnas gärna också.
Såg ditt inlägg nu. Går i samma tankar att byta luckor och lådor. Vilket företag tog ni? är ni nöjda?
Tacksam för svar
 
I Inge54 skrev:
Såg ditt inlägg nu. Går i samma tankar att byta luckor och lådor. Vilket företag tog ni? är ni nöjda?
Tacksam för svar
Hej! Ja vi tog Sörmlandskök och blev jättenöjda! Jag lägger lite bilder, en från innan.
 
  • Vit byrå med trätopp, runda handtag, inomhusmiljö, oskarp bakgrund med matbord och stolar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Kök med vita skåp, träbänkskiva, kakel, inbyggd ugn och gröna köksapparater.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ljust kök med träskåp, köksö, inbyggd ugn, trägolv, vit tak och sötbordslampa.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ljust kök med vita skåp, träbänkskivor, köksö, fönster och moderna apparater. Solstrålar på trägolvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Kamlesh Rajasekaran och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.