Hej! behöver verkligen tips... Jag ska bygga en stor altan runt en pool i sommar cirka 200 kvm.
Problemet är att jag är så velig vilken typ av trall jag ska välja? vanligt tryckt? sibirisklärk ? organowood ? thermowood? eller vad? är grymt svårt vad säger ni här ge mig tips snälla :)
 
Priskänsligheten avgör vad man kan ha, rätt stora skillnader på de uppräknade materielen. Har själv vanligt tryckt ,men annan sort kan vara bättre
 
Hej!

Jag behöver också ta beslut på detta snart. Vad har ni för erfarenheter? Vill ha något som är så underhållsfritt som möjligt och undvika vanligt tryckt (pga av miljön). Hittade Någon som har någon erfarenhet av Thermowood/Termoask?
 
Vi har tryckt som vi har påfört SIOOX.
Nu för tre år sedan och virket har blivit snyggt silvrigt och lent att gå på.
 
Har också kört Sioox, mkt nöjd även om det är mkt jobb med flera strykningar
 
J jonaserik skrev:
Priskänsligheten avgör vad man kan ha, rätt stora skillnader på de uppräknade materielen. Har själv vanligt tryckt ,men annan sort kan vara bättre
Om man inte tänker på priset då?
Mvh
 
E elektrikern90 skrev:
Om man inte tänker på priset då?
Kan inte svara på vilken sort du ska välja, då jag inte har erfarenhet av det , vet bara att det kan vara en stor prisskillnad
 
J jonaserik skrev:
Kan inte svara på vilken sort du ska välja, då jag inte har erfarenhet av det , vet bara att det kan vara en stor prisskillnad
hej! ja det kan det säkert var
 
det har funnits en del kritik mot olika xxxxwood, de "luddar" till sig, etc.
Så sök runt lite här i forumet på de begreppen så tror jag du kommer att hitta lite info och erfarenhet.
 
S
E elektrikern90 skrev:
Om man inte tänker på priset då?
Mvh
Om du vill ha jämngrått så Accoya.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.