Hej, Jag skall sätta upp ett stort gammalt köksskåp i trä med en redahylla = tungt. Väggen är en tegelvägg. Skåpet skall hänga på en regel, 2,5 cm tjock. Vilken skruv och vilket borr? Regeln kommer att synas så jag vill gärna ha snygga skruvar.
 
I INR skrev:
Hej, Jag skall sätta upp ett stort gammalt köksskåp i trä med en redahylla = tungt. Väggen är en tegelvägg. Skåpet skall hänga på en regel, 2,5 cm tjock. Vilken skruv och vilket borr? Regeln kommer att synas så jag vill gärna ha snygga skruvar.
Foto på vägg, skåp och hylla så vi ser färger och stil behövs.

/Höghus
 
I INR skrev:
Hej, Jag skall sätta upp ett stort gammalt köksskåp i trä med en redahylla = tungt. Väggen är en tegelvägg. Skåpet skall hänga på en regel, 2,5 cm tjock. Vilken skruv och vilket borr? Regeln kommer att synas så jag vill gärna ha snygga skruvar.
oavsett vilken skruv du väljer (finns många) så hade jag borrat ett större hål en bit, plugg och lim, slipa och måla in. Då blir det bara en list utan sprin/skruvhål. Värt att inte göra jobbet för bra så man kan hitta pluggarna i framtiden och borra ut som om man vill ta ner hyllan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.