Hej!

Toalettsitsen har gått sönder och jag behöver därför hjälp med att identifiera modellen på min Ido toalettstol. Kan inte hitta information någonstans på varken stol eller sits. Toalettstolen installerades för cirka tio år sedan.

Med vänlig hälsning, Jens
 
  • Vit Ido toalettstol med stängt lock i ett kaklat badrum, behöver identifiering av modell.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit Ido toalettstol med synlig spolknapp märkt Ido, slitage syns.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit Ido toalettstol i badrum med kakelvägg, ca tio år gammal, söndrig toalettsits synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det där är väl en IDO Seven.
 
GoC GoC skrev:
Det där är väl en IDO Seven.
Ja det är också vad jag tror. Var dock inte helt säker, men det är iallafall den modellen som ser mest snarlik ut (när man googlar bilder på nätet). Det fanns toalettsitsar i plast som tydligen ska passa alla Ido Seven toalettstolar. Så jag antar att jag då beställer en sådan.
 
T toalettsits skrev:
Ja det är också vad jag tror. Var dock inte helt säker, men det är iallafall den modellen som ser mest snarlik ut (när man googlar bilder på nätet). Det fanns toalettsitsar i plast som tydligen ska passa alla Ido Seven toalettstolar. Så jag antar att jag då beställer en sådan.
Eller köper en mjukstängande från Ikea för 300kr. Blir förstås inte lika snyggt som ett originallock.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.