Hejsan!

Vi ska bygga ett nytt hus i nyfunkis-stil och vill ha innerdörrar i ek men vilka ska vi välja - Addera eller Skog? Vi kommer att ha vita dörrkarmar, foder och golvlister. Själv tycker jag att båda alternativen är fina. Behöver hjälp!!

Ni som har Addera-dörren, samlas det mycket damm på listerna i dörrspegeln?

Tack på förhand!
Mvh Anna
 
  • dorrar.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag skulle välja Addera..tycker den är snyggare :)
Har den i vit och är jättenöjd. Tycker inte att den samlar damm så man stör sig..(har faktiskt inte tänkt på det i alla fall)

Lycka till! :)
 
Hej,
Addera, den är mycket snyggare. Den släta ekdörren ger mig genast accosiationer (eller hur det stavas) till gamla tråkiga gabondörrar.
Samlas damm, det gör det säkert, men det går ju snabbt och lätt att torka av den lilla kanten med fingret när du ändå dammsuger. Det är det värt.

// Fia
 
Röstar helt klart på Addera. Har nyligen satt upp 9 st Addera dörrar i huset (dock vita), ser kanon ut. Det finns så många ställen damm samlas på så en list mer eller mindre borde inte avgöra valet av dörrblad.
 
Tack för alla kommentarer!

Just nu lutar det åt att vi väljer Addera-dörrarna men något definitivt beslut är inte taget ännu. Nej, dammandet av dörrlist kommer inte att vara avgörande då det gäller valet av dörr.

Tar gärna emot fler synpunkter. ;)

Mvh Anna
 
Mellan dom två dörrarna så är Addera snyggast. Släta dörrar tycker jag personligen e sterila och tråkiga. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.