Vilken färg på vitvaror är snyggast i ett vitt kök?

  • Antal röster
    27
T
Efter lite diskussioner i en annan tråd är jag intresserad av att höra vad ni tycker om vilken färg som passar bäst på vitvaror i ett vitt kök.

Vitt
Modernt kök med ö, vita skåp, svarta pallar, inbyggda vitvaror och gröna växter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt kök, vita skåp, inbyggda ugnar, sid-by-sid kylenhet, svart bänkskiva, kaffebryggare, minimalistisk design.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Svart
Modernt kök, minimalistisk design, vita skåp, svarta apparater, ren, snygg, ljus, samtida stil.
Modernt kök, vita skåp, svart kylskåp, inbyggda ugnar, trägolv, belysning i taket, del av trappa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Rostfritt
Modernt kök med vit skåpinredning, rostfri kyl-frys, grå matta och fönster med vit gardin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt kök, rostfritt kylskåp, inbyggd ugn, vita skåp, fönster med gardiner, minimalistiskt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Beror väl på köket i övrigt?
Finns/fanns gröna och bruna vitvaror också...
//70-talist
 
T
Fotografen Fotografen skrev:
Beror väl på köket i övrigt?
Finns/fanns gröna och bruna vitvaror också...
//70-talist
Det fanns/finns det säkert. Men inte i den här omröstningen 😊
 
Finns ju även "integrerat" dvs när man gömmer vitvaror bakom något som ser ut som en garderob eller städskåp... vilket jag definitivt inte röstat på om det vore ett alternativ.
 
  • Gilla
datja
  • Laddar…
T
H Harald Blåtumme skrev:
Finns ju även "integrerat" dvs när man gömmer vitvaror bakom något som ser ut som en garderob eller städskåp... vilket jag definitivt inte röstat på om det vore ett alternativ.
Ja fast då spelar det ju ingen roll vilken färg det är på vitvaran :).
 
T Tovin skrev:
Ja fast då spelar det ju ingen roll vilken färg det är på vitvaran :).
Sån sant. Ville bara ta tillfället i akt att säga vad jag tycker om "integrerade vitvaror"... där man inte riktigt kan veta om man rent av möts av en städmopp eller ett skafferi bakom den anonyma luckan :)

Jag röstade rostfritt, tidlöst och elegant i de flesta miljöer. Svart: fingeravtryck syns för tydligt och ofta. Vitt kan funka men litet beige kan jag tycka - i ett i övrigt vitt kök blir det en smula mesigt, inga kontraster. Men annars, vitt kan vara riktigt snyggt i rätt miljö.
 
  • Gilla
Tovin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.