En Grabber montageskruv och en 1600 varvs centrifugomgång.
 
  • 20070910 006.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Plastbunken som håller trumman är snyggt delad i två delar. Bara att köpa ny tvättmaskin ;)
 
  • 20070910 002.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20070910 001.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
"Det hände en grej...."
 
Men å andra sidan, en svarv som tar den diametern brukar vara bra mycke dyrare än en tvättmaskin!
 
  • Haha
-PC-
  • Laddar…
Alternativen är som följer, ska vi rösta om dem?

Älskling det är något jag måste berätta... jag...

a) har haft sönder tvättmaskinen
b) hittade en mycket tystare tvättmaskin på elgiganten, som dessutom har timerstart!
c) vill inte prata mer om det här.
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Jag röstar på att först säga B... Sedan kontra med C.
Kannon plan
 
Alternativ Y skulle iaf garantera en käftsmäll:

Y. Älskling, jag tyckte du var värd en ny tvättmaskin så jag köpte en på elgiganten.
 
Mikael_L
Jäkligt snyggt svarvat :D :D lite imponerande ...

Det fega alternativet är att spana på blocket, köpa en exakt likadan och inte säga nånting alls... ;)
Men det gör du inte väl ?

Berätta sen vad du sa, och vad svar du fick ... :)
 
Alltså, det är så här. Det är inte jag som har lagt i och startat tvätten (och inte tömt fickorna). Så frågan är väl egentligen vem som säger vad till vem? Nu har jag och kärleken i alla fall burit ut maskinen. Det blir till att handla en ny till helgen.
 
gravedigger skrev:
Alltså, det är så här. Det är inte jag som har lagt i och startat tvätten (och inte tömt fickorna). Så frågan är väl egentligen vem som säger vad till vem? Nu har jag och kärleken i alla fall burit ut maskinen. Det blir till att handla en ny till helgen.
Shoppa ÄR skoj!
(Min gamla sletna mobil vägrar envist att ge upp!)
 
Blev det torrt och bra efter centrifugeringen? 1600 varv är inte fy skam.
Annars kanske ni kan få något på garantin?

//KoW
 
gravedigger skrev:
Alltså, det är så här. Det är inte jag som har lagt i och startat tvätten (och inte tömt fickorna). Så frågan är väl egentligen vem som säger vad till vem? Nu har jag och kärleken i alla fall burit ut maskinen. Det blir till att handla en ny till helgen.
Ap ap ap, ligger tvätten i tvättkorgen SKA fickorna vara tömda
 
Mikael_L
KnockOnWood skrev:
Blev det torrt och bra efter centrifugeringen? 1600 varv är inte fy skam.
...//KoW
Ja inte på golvet då, antar jag :D :D :D
 
Just de! Ligger tvätten i korgen (eller på golvet under) förutsätter man att fickor är tömda! Igår fick tvätten tvättas två gånger efter att sonen inte tagit ur sitt nästan fulla paket Hubba Bubba! man ska vara glad att tvätt tvättas automatiskt och det lilla man kan göra är väl att tömma sina fickor ;)
 
  • Haha
Workingclasshero
  • Laddar…
Vem säger att skruven låg i fickan på de byxor som låg på golvet? Den kan lika väl (kanske till och med troligare) ha legat i fickan på de byxor som satt på den person som startade tvättmaskinen.

Det sista är bara en hypotes och är som sådan naturligtvis helt utan verklighetsanknytning och defenitivt inte något som jag någonsin skulle våga diskutera med någon i verkligheten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.