Var på hem och villa mässan igår och träffade en ny robot från Viking. Någon son har mer info?

Displayen satt med ed spiralsladd så när man ska arbeta med den gör man det stående. Kniven är en hel, liknande en vanlig gräsklippare. Rek. Pris 19900:-

Tog tyvärr ingen bild.
 
  • Gilla
Zonen
  • Laddar…
Jag tror det är den gamla som dom klistrat på sitt namn på och inte den dom utvecklat själva under flera år.
 
Dubbelt
 
Jag har fått för mig att viking och robomow bygger på samma maskin. Dessutom tror jag att robomow har ett finger med i spelet med mtd's robot..
 
Ja fast inte den nya. Tråkigt att det inte finns ngn info alls om den.
 
Tyvärr kommer den inte innan sommaren enl. Stihl :(
 
Köp dig en Landroid istället :D
 
Nää det kommer jag inte göra.. Vill handla från en ÅF som kan serva osv...
 
  • Gilla
Automover och 1 till
  • Laddar…
MattisH skrev:
Nää det kommer jag inte göra.. Vill handla från en ÅF som kan serva osv...
Lämnar du regelbundet in din vanliga klippare som har en betydligt mer komplex motor mm. till din ÅF för service också då, eller ? :rolleyes: Det gör inte jag varken med min Klippo (som nu vilar) eller med min LD som är en ovanligt lättskött maskin.
 
Ja, jag har lämnat in min Husqvarna HANDJAGARE (!) för service, knivslip och justering av knivarna!

54276.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag vill ha en ÅF som kan något om klipparen, kan göra mjukvaruuppdateringar osv.
 
MattisH skrev:
Jag vill ha en ÅF som kan något om klipparen, kan göra mjukvaruuppdateringar osv.
Ok, det får du ju inte med Worx ännu i alla fall, däremot en ypperlig telefonsupport och en inskickningstjänst som fungerar.
 
Z
Helt ny från Viking, dom har utvecklat den själva och vad jag förstår har man lyckets bra. Hörde nu att den blev bäst i test hos Råd & Rön.
 
Klämde och kände på den i torsdags när jag lämnade in hyndan. Ser bra ut och hel propeller under istället för småknivarna.

Priset 19.900:-
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.