Hej!
Du bör nog inte vara speciellt orolig. HA är fina killar så länge du inte blåser dem.
Många rötägg samlas i sådana klubbar, men det är lika i hela byggbranchen.
 
ktm525 skrev:
Hej!
Du bör nog inte vara speciellt orolig. HA är fina killar så länge du inte blåser dem.
Många rötägg samlas i sådana klubbar, men det är lika i hela byggbranchen.
Fina killar? Jo det är en del av myten de vill odla fram om sig själva, ta och åk in till polisen i Malmö och fråga vad de tycker istället.
 
sant sant han har nog säker de kunskaper som krävs för att besiktiga..
HA är heller inte farliga för "vanliga" svenson..satt själv å drack öl med HA från danmark hur trevliga som helst ...
 
Ehh, inte farliga för allmänheten??? Vad händer om de inte kommer överens, om det upptäcks sk dolda fel inom några år? Hur vet man att man har fått tag i "rätt" HA-man, en som inte är labil eller hämndlysten? Jag har också, vid många tillfällen, suttit ner och druckit öl med schyssta ha-folk, men jag har också suttit med folk som man på allvar blir rädd för (mc-fester).

TyraMyra
 
De som jag känner är otroligt skickliga i sitt yrkesutförande, vidare har jag haft flera som kunder och bättre kunder kan man nog inte ha.

Mitt förhållningssätt är att behandla andra som du själv vill bli behandlad och det brukar bli rätt bra. Vidare så har jag liksom "lite" svårt att se att HA skulle rycka in vid eventuella dolda fel, så ta det lugnt och strunta i vad tidningarna skriver.

Skall vi hårddra det hela så kan vi väl fundera på hur många vi möter som kanske slår sin fru/sambo och där kan vi väl verkligen tala om "labila" personer?

/Kent

 
Egentligen helt OT men alla ni som bygger med hjälp av baltisk arbets kraft, är ni inte rädda att ryska maffian länsar era hem medans ni är borta på egna jobb?
 
brma skrev:
Fina killar? Jo det är en del av myten de vill odla fram om sig själva, ta och åk in till polisen i Malmö och fråga vad de tycker istället.
Det där är ett gammalt knep, att sprida ut rykten om andra, för att på så sätt hålla media på avstånd från den egna verksamheten; polis eller politiker är då andra grupperingar i samhället som inte tåler insyn.
HA har själv flera gånger skapat en negativ bild av sin klubb, medan de andra grupperingarna har allmänhetens tillit....eller var det tvärtom ;D
 
Besiktningen gick bra och jag måste säga att han var väldigt proffessionell. Han var väldigt noggrann och när han hittade något så informerade han ingående vad det innebar.

Jag kan rekommendera A-inspektion. Kanske låter konstigt att man som säljare rekommenderar en besiktnigsman man han var oerhört professionell och objektiv.
 
Han har nog läst inläggen här ;D,

Men Du Conan, kolla noga upp vem du har som grannar i ditt nya område, så det inte finns någon politiker i närheten :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.