Test
 
MultiMan
Detta kan jag se iaf, ska kolla resten.

Edit: Det verkar fattas bevakningar från senaste veckan, annars så verkar allt fungera.

Edit2: Alla bevakningar efter 201108 verkar borta ser jag nu efter noggrannare kontroll.
 
Redigerat:
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vet inte vad det beror på än men förmodligen gick nattens uppdatering åt skogen.

Säg gärna till om något inte funkar.
 
Ja, för mig har nyare bevakningar (nyare än 13 juni) försvunnit.
 
13 juni 2013 typ för mig...
 
F
Mina senaste bevakningar har bara försvunnit från bevakningsfliken. Ute i vanliga forumet är bevakningsikonen fortfarande kvar på nyare trådar.
 
5 juli 2013 är senaste bevakningen jag har kvar.
 
Forumsök hittar alla inlägg
Färskaste bevakningen 2014-10-08
 
Senaste bevakning jag ser är 2014-08-22.
 
Mikael_L
Siten gick trögt igår em/kväll.

Jag vet inte om felet var hos min ISP eller låg på er sida, inte heller om det hade något med detta att göra.
 
Det enda nu som inte fungerar för min del är mina bevakningar.
 
Denna tråd dyker nu upp i bevakningar, men ingenting mellan 2014-10-08 och denna.
 
Jarlsgård skrev:
Det enda nu som inte fungerar för min del är mina bevakningar.
samma här, mina bevakningar fungerar inte. Men det är också enda problemet som jag ser kvarstår.
 
Min bevakningslista är också tom, i övrigt verkar det fungera.
 
Min bevakningslista var tom i morse, nu fanns det trådar där men inget nyare än september 2014.

Kan tillägga att när den var "tom" så stod det att det skulle finnas 611 trådar eller nåt sånt. Nu när det finns trådar där så säger den bara att det är 500-nånting. Det verkar alltså som senaste årets bevakningar tappats bort nu...

Det var också lite lustigt att det indikerades att de fanns flera sidor med Senaste inlägg, men klickade man på nån annan sida så var det tomt där. Vill minnas att den första sidan med Senaste inlägg bara visade 3-4 inlägg.
 
Redigerat:
  • Gilla
buspojken
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.