Hej Forumet.

Är det någon som vet var man kan få tag på ersättningsgångjärn till en duschdörr från Skånska Byggvaror? Alt om någon vet vem som tillverkar dessa i Skånskas namn. Jag vet t ex att en del väggar som säljs på Bauhaus på kampanj i själva verket är andra sorteringens dörrar från en mer exklusiv tillverkare osv.

Är tacksam för alla ledtrådar :)
 
Varför ringer du inte Skånska byggvaror direkt och frågar? De har ett stort reserdelslager.
 
Jag har det... Under tiden jag väntar på deras svar tänkte jag kolla om det var någon på forumet som hade någon info. Det är nog inte bara deras tillverkare som använder detta gångjärn. Så jag tänkte kolla med den kollektiva kunskapen på detta forum.
 
Det beror på hur gammal duschen är. De har haft 2 olika leverantörer på dem.
 
Vilken duschdörr är det? Hur gammal är den?
 
jag misstänker att jag har liknande problem. Har du hittat någon som kan hjälpa dig?
 
Den är inköpt nov 2011. Modellen hette 'Space'. De har samma modell i sitt sortiment nu, men i krom. Nu heter den 'Flow'.
 
Inte än men jag lovar att posta det jag får reda på :)
 
Supporten på SkånskaByggvaror har nu spårat upp reservdelen. Trots att det är ett par år sedan inköpet, ska dom skicka nya delar till mig på goodwill. Så skulle man önska att alla leverantörer sköter sig! Jag uppskattar det iaf väldigt mycket! :)
 
  • Gilla
Kurtivan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.