Hej!
Någon som har erfarenhet av de mer specialvarianterna av takduschar som vattenfallsduschar eller regnduschar? Hittar mest från aliexpress och liknande, där vet man ju inte riktigt hurdan kvaliteten är...

Typ 1: Regndusch m vattenfall
Typ 2: Regndusch m vattenfall och massage
Typ 3: Regndusch med dimfunktion

Skojiga produkter men knappast högkvalitativt gissar jag - om man inte har "tur". Finns det liknande av högre klass?
 
Regnduschar kan du få från de flesta märken
 
Jo, men jag har inte sett någon av de där typerna, med vattenfall eller dimfunktion.
 
Redigerat:
Exakt, nu är vi på samma spår :)
Jo, precis - det kommer ju bara vara skräp. Men konceptet i sig är det ju inget fel på, så det boorde ju finnas från mer respektabla tillverkare..?
 
Hansgrohe Raindance Rainfall, där har du från en bra firma men till vettigt pris
 
Emero har generellt bra kvalité. Du får maila och fråga om frakt till Sverige, de har skickat åt mig tidigare...
 
Tusen tack för svaren. Jag tänkte att de kinesiska grejerna såg lite väl kreativa ut för att inte vara kopierade från högkvalitativa förlagor... Som förvisso kan byggas i samma fabrik förstås, men med lite lägre krav tänker jag.
 
Hur slår man av / på vattenfallet? PÅ Emeron
 
Redigerat:
  • Gilla
JohannesO
  • Laddar…
Har mailat Herzbach och frågat precis det. Frågan är om det är olika ledningar till dem så man bara har var sitt vred eller om det är nåt kollijox...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.