Mörkgrå vägg med spotlight och oavslutad rörelseledning eller elinstallation. Modernt, minimalistiskt, inomhus arkitektoniskt detaljfoto.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hade behövt lite input hur man gjort med lösning för inkoppling av vattenburen handdukstork i svart. Har försökt googla lite efter svarta väggfästen men gått bet. Svarta rör vet jag finns men inte fästen cc60. någon som har några bilder?
 
Redigerat:
BirgitS
BirgitS BirgitS skrev:
Menar du rörklammer?
Dessa borde väl passa: [länk]
BirgitS BirgitS skrev:
Menar du rörklammer?
Dessa borde väl passa: [länk]
Nej. Inte sådana. Dom vet jag finns i svart.
Jag menar en kopplingsbricka i svart. Vatette v6 typ
 
T tontho78 skrev:
[bild] Hade behövt lite input hur man gjort med lösning för inkoppling av vattenburen handdukstork i svart. Har försökt googla lite efter svarta väggfästen men gått bet. Svarta rör vet jag finns men inte fästen cc60. någon som har några bilder?
så här gjorde jag.
 
  • Rörinstallation på grå vägg, fastklämt med metallbeslag vid en trottoarkant, del av en person synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A andymannen skrev:
så här gjorde jag.
Det där såg ju bra ut. Tänkte något liknande. Vet du vilka rör du använde?
 
Jag gjorde allt utan vatten och el. Detta var rörgubbens lösning. Det är bara svarta 90gradare med svarta rör.
 
  • Gilla
tontho78
  • Laddar…
A andymannen skrev:
Jag gjorde allt utan vatten och el. Detta var rörgubbens lösning. Det är bara svarta 90gradare med svarta rör.
A andymannen skrev:
Jag gjorde allt utan vatten och el. Detta var rörgubbens lösning. Det är bara svarta 90gradare med svarta rör.
 
  • Svart väggmonterad handdukstork med blå handduk, mörka plattor, vit plastkork på grått golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
tontho78
  • Laddar…
Jag köpte vanliga kromade vatette v6. Sen målade jag dom svarta. Först med en fälgrimer för att få fäste på kromet, sen matt färg. Vinklad handuksventil i svart var dyrt men värt varenda krona. Ett modernt badrum med duschhörna, glasdörrar och en röd handduk på en svart handdukstork.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två svarta och guldiga dörrhandtag på en gråmönstrad golvbakgrund. Bilden är tagen uppifrån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.