Jag försöker hitta en återförsäljare av Platon Multi ( http://www.isola.se/produkter-sv-SE/golv/platon-fuktskydd/platon-multi-3/ ) någonstans (online eller i Stockholmsområdet), men jag hittar verkligen ingenting.

Platon blå verkar gå att hitta lite överallt (Beijer, Krauta o.s.v.), men Multi återfinns ingenstans.

Eftersom jag behöver ha en ganska låg bygghöjd på ett golv jag kommer lägga så vill jag hellre använda Multi och ett tunnare laminatgolv.

Har någon här något tips på vart man egentligen kan få tag på det här?
 
Sitter o söker efter erfarenhet på just platon multi. jag funderar på en sak som du kanske har svar på eller har missat; låg bygghöjd på golv innebär om man vill ha laminat att laminatet ska limmas. Men jag tror inte platon menar att du ska limma klicklaminat, utan lim-laminat golv. De har vad jag fått reda på en annan starkare skarv(?) för om du har t ex en 7-8 mm laminat med en tunn klickskarv på och platonen sviktar, kommer skarven verkligen hålla då? Allstå inte själva limskarven, utan "sponten"? Är det någon annan Som har erfarenhet eller förstår min fråga? Enligt platons spec kan man ha tunn laminat på om man limmar den, men jag är kluven.
 
Omeh. TRE säljare har missat infon jag själv hittade. Multi klarar ju sju mm utan lim..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.