Är det nån mer än jag som undrar vart albumen över användares projekt m.m tagit vägen?? *saknar dem..*
 
Har jag också undrat.
 
Vilka bilder, var? I trådarna under Socialt & projekt finns det bilder i trådarna vad jag kan se.
 
Innan fanns det en underkategori som hette Galleri.
 
Tidigare fanns också länken Bilder där man kunde bläddra igenom samtliga uppladdade bilder i forumen. Är det samma? Jag saknar den.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Ja, det är precis dom jag menar. Det fanns en huvudkategori som hette 'Bilder' som var väldigt intressant att följa - dock så fanns det brister i bläddringsfunktionen (man kunde inte hoppa till vald sida, tex sida 47 av 2972, utan var tvungen att bläddra sig fram dit..)

Det var en väldigt stor anledning till att JAG började vara här på forumet - det fanns så mycket tips o inspiration att få där ifrån, vilket jag verkligen saknar nu!!
 
Bo.Siltberg skrev:
Tidigare fanns också länken Bilder där man kunde bläddra igenom samtliga uppladdade bilder i forumen. Är det samma? Jag saknar den.
Ja bilder hette det.
 
Det är en funktion som tillfälligt ligger arkiverad. :) Vår förhoppning är att kunna plocka fram den igen om inte allt för lång tid.
 
Johan mlg Karlsson skrev:
Det är en funktion som tillfälligt ligger arkiverad. :) Vår förhoppning är att kunna plocka fram den igen om inte allt för lång tid.
(y)

vore jättefint då om ni ville försöka göra en smidigare visning och bläddring i gallerierna, så att man kan "fortsätta där man slutade sist" utan att behöva gå igenom hela arkivet :D
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Vad glad jag blir att ni efterfrågar Bilder!!! Jag saknar den jättemycket jag också :)
 
Jag saknar också bildfunktionen som visade bilder som folk laddade upp i forumtrådarna.

Jag tittar ofta på Senast uppladdade bilden i högerspalten på startsidan men det räcker inte, jag vill kunna se fler bilder.
 
Lite bakgrund. Funktionen "Bilder" försvann tyvärr när vi uppgraderade forumprogramvaran från version 3 till version 4 i våras. Kommer inte riktigt ihåg varför den inte kunde följa med annat än att den var ett specialhack. Jag minns att vi sa att vi fixar den till sommaren, men sedan har det hela tiden kommit andra saker emellan. Men bildfunktionen ligger ganska högt på att göra listan så jag hoppas att vi kan kicka igång den på nytt inom en hyfsat snar framtid.
 
  • Gilla
PeterJeffrey
  • Laddar…
skönt o höra att den inte har "lagts ner" bara utan att det "är på gång" ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.