Jag har skjutit och skjutit på denna investering länge. Men efter att ha bökat i ett trångt utrymme med stämjärn och även försökt komma köra med yttersta delen av sticksågsbladet så gav jag upp (jag håller på att dra vattenrör i mellanbjälklaget). In i bilen och in till bygghandeln 3 sek betänketid sen tog jag resolut tag i väskan och gick till kassan. Nu har jag en alldeles egen Fein Multimaster och är så lycklig :)

Norrl.
 
Förstår jag för det är en grym maskin som man hittar nya användningsområde till var och varannan dag... :p
 
Välkommen i klubben. Se dock till att ha fyllt upp kontokortet den dag det blir dags att köpa nya blad...
 
Visst finns det nån tråd om en adapter från Bosch som gör att man köra deras blad?

Norrl
 
och glöm inte registrera så du får den förlängda garantin... senast 6 veckor efter köp.
 
Pottan skrev:
Visst finns det nån tråd om en adapter från Bosch som gör att man köra deras blad?

Norrl
Jag tolkade dock det som att det var ett tillbehör till Bosch för att kunna använda Feins tillbehör men jag kanske minns fel... :blushing:


Precis... fel av mig...

http://www.mtmc.co.uk/Bosch-26080004...__p-41310.aspx
 
Redigerat:
Förstår inte vad som skulle va så billigt med Boschblad men det är väl bara för att jag inte vet vad Feins motsvarighet kostar....
 
Japp.
 
Blindnit skrev:
Förstår inte vad som skulle va så billigt med Boschblad men det är väl bara för att jag inte vet vad Feins motsvarighet kostar....
Sååå mycket billigare är inte Boschs blad tycker jag för om man köper 10-pack av Feins så är det inte mycket som skiljer.
Dessutom har jag en känsla för att Feins håller längre.
Framförallt har ju Bosch i princip bara sågblad så till annat får man ju ändå köpa Feins tillbehör.


vojma skrev:
Fungerande länk: [länk]
Lustigt att min länk inte fungerar för jag tyckte jag testade den när jag la in den... :x
 
Ola78
Nu har jag inte en Fein multimaster då min återförsäljare inte hade den hemma när jag behövde köpa en. Köpte MeecTools multimaskin på Jula istället, men jag håller med och undrar också varför jag aldrig köpt någon tidigare.

Har alltid tyckt att folk måste ha överdrivit när de sagt va bra det är med multimaskinerna och nu när jag har en så används den till allt känns det som:) Men drömmen är självklart att köpa mig en Fein när den gamla maskinen lägger av, vilket den inte verkar vilja göra än i allafall, den har gått väldigt bra för att kosta 200:- bara.
 
Kan ju säga att jag använde Boschs gröna ett bra tag innan jag köpte Feins och det fungerade bra...
...och den fungerar ännu än om den hamnat på hyllan i förrådet sen jag köpte Fein.

Anledningen att jag investerade i Fein var därför att det är den enda jag vet som har andra tillbehör som man ofta har användning för när man har möjligheterna att utnyttja det...

http://www.fein.de/fein-multimaster/se/sv/products/accessories.html
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.