Jag tänkte direkt "ska dom verkligen ha kvar spisen" Men sen när allt var på plats så funkar det ju faktiskt! Grattis!
 
Manberg skrev:
Jag tänkte direkt "ska dom verkligen ha kvar spisen" Men sen när allt var på plats så funkar det ju faktiskt! Grattis!

Tackar tackar :)

Vitvarorna kommer att bytas så småningom när plånboken tillåter :)

Men håller med om att spisen passar bättre in nu än tidigare, trots sina år på nacken.
 
Jag hade tänkt samma sak när jag renoverade mitt kök, men sen när jag bestämde mig för en lite finare bänkskiva så bestämde jag mig även för att köra på inbyggnadsugn och häll, annars hade man ju haft 2 skivor, till skillnad från nu då allt är i ett stycke!

Skulle gärna lägga upp en bild men datorn vill inte fatta att jag kopplar in kameran.. nån drivrutin som jag inte installerat.
 
Coolt med den gamla spisen (jag hade en likadan fast smalare i förra lägenheten). Skulle inte förvåna mig om den har potential att överleva en nyinköpt spis....
 
johan77 skrev:
Coolt med den gamla spisen (jag hade en likadan fast smalare i förra lägenheten). Skulle inte förvåna mig om den har potential att överleva en nyinköpt spis....
Kan nog tyvärr stämma bra det... Fan, varför har det blivit så för? Varför ska det vara så svårt att köpa kvalitet?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.