Jag ser bara en hustillverkare kvar under avdelningen "fråga hustillverkarna". Varför har resterande försvunnit?
 
För att det är en tjänst för hustillverkare som annonserar och just nu är det bara Villa Varm som annonserar.
 
Tyvärr tycker jag inte forumet är lika intressant utan denna tjänst. Det är en unik funktion som jag verkligen uppskattat.
 
Är inte tjänsten främst för forumanvändarna?
 
JK skrev:
Tyvärr tycker jag inte forumet är lika intressant utan denna tjänst. Det är en unik funktion som jag verkligen uppskattat.
Jättekul att du har uppskattat den! Den är på väg tillbaka. Husföretagen har tuffa tider just nu och är rädda om sina resurser. Det tar ju tid och kostar pengar att ha en person som sitter och bevakar vad vi frågar i forumet och jag tror att det är därför de är avvaktande.
 
BiFuel skrev:
Är inte tjänsten främst för forumanvändarna?
Jo, det är en tjänst som medlemmarna använder, men det är hustillverkarna som tillhandahåller den. Det är ju deras folk som svarar. Men vi måste tjäna pengar på något sätt för att kunna drifta det här forumet och tycker att det här har varit ett bra komplement till annonsering, eftersom forumets medlemmar också har kunnat få ut något av det utöver att bara se en bild på en logotyp.
 
Marlene Eskilsson skrev:
Jättekul att du har uppskattat den! Den är på väg tillbaka. Husföretagen har tuffa tider just nu och är rädda om sina resurser. Det tar ju tid och kostar pengar att ha en person som sitter och bevakar vad vi frågar i forumet och jag tror att det är därför de är avvaktande.
Tyvärr känns det ibland som många hustillverkare sitter och reggar vanliga konton och kör smygreklam istället.
 
Tyvärr är det ett antal företag och inte bara hustillverkare som inte vill sköta sig.

Ser ni något sånt så tveka inte utan använd rapportera knappen så att vi moderatorer får en pling om det. På så sätt kan vi plocka bort ev otilbördlig reklam snabbare
 
Vad trist att husföretagen är borta =(
 
Dom fick antaligen bara sitta och posta svar till en massa klagande? Inte kul att betala för det kanske...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.