M
Någon som vet var jag kan köpa taklister, och golvlister som är kulör S 0500-N i Göteborgsområdet? Hittar bara hos grossister typ Woody och Ahlsell där man inte får köpa som privatperson...
 
M Muuuuurtin skrev:
Någon som vet var jag kan köpa taklister, och golvlister som är kulör S 0500-N i Göteborgsområdet? Hittar bara hos grossister typ Woody och Ahlsell där man inte får köpa som privatperson...
Det finns väl flertalet Woody-butiker i Göteborgsområdet som säljer till privatpersoner...
 
M
Tack till er båda för svar! Ska köpa taklister på Woody, visste inte att dom sålde till privatpersoner men det verkar ju så. Är ute efter lite äldre stil på sockellisterna så den där mer moderna går tyvärr bort, blir till att köpa obehandlat och måla tror jag. Alternativt hade Ikea mdf-lister i gammal stil till bra pris som ska gå att måla på (endast grundmålade enligt deras hemsida)
 
Absolut snyggast blir det om du målar in listerna med taket. Dvs sätter upp dem och målar på plats (inklusive taket...)
 
  • Gilla
Muuuuurtin och 1 till
  • Laddar…
M
H Hasse C skrev:
Absolut snyggast blir det om du målar in listerna med taket. Dvs sätter upp dem och målar på plats (inklusive taket...)
Aha okej, kanske är något att fundera på :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.