P
Byggmax har bra priser på rör men dåligt med tillbehör. Har även kikat på Rinkaby men hade helst köpt från någon i Stockholmstrakten. Några förslag?
 
Jag köpte mina i från Pordrän direkt. De har bra priser tycker jag. Dock ligger de i Tullinge bakom huddinge sjukhus.

6 Meters Markrör kostar 230 kr. Alla möjliga böjar till markrör kostar 50:-/st.
Fiberduk av en mycket bra kvalite (jag är iallfall nöjd med den) kostar 10:- kvm alla byggvaruhusen som jag har varit o tittat på har en sämmre duk till högre pris.

När jag ringde runt så var pordrän billigast.
Men allt bra har även något dåligt med sig. Endast öppet kontorstid (dvs ej helg). Cach is king i kassan dvs kontanter gäller (ej kort) eller överföring till konto vilket tar nån dag innan man kan hämta grejerna.
Mail till dem funkar hyffsat att ringa till dem o påpeka att man har mailat funkar 100%.

Pordrän har alltså inte bara Pordrän skivan utan allt i markväg (vad jag vet).
 
P
Perfekt, bor ju i Huddinge/Stuvsta så det ligger ju bra till. Får ta ledigt en eftermiddag och köpa på mig lite prylar. Går det bra att diskutera dränering med dem på plats också?
 
Ja visst går det att diskutera med dem på plats. Du kan ju även ta med dig bilderna. Så blir det väll enklare..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.