Jag är ute efter något likande detta:https://www.ahlsell.se/products/va--mark/tryckror/peh-tryckror/peh-tryckror-rc/sdr17/2514075v/
Jag ska sätta dessa som skydd för mina bryggpålar för att skydda mot isens lyftkrafter är tanken. Men det verkar vara svårt att köpa som privatperson. Det fanns på ett ställe där jag beställde, där leveranstiden var 3-5 dagar. Efter en dryg månad meddelade firman att de inte kan leverera….tack för den!
Är det någon som vet var man kan köpa något liknande. Är också nyfiken på vad dessa kostar, för någon som har normala rabatter på ex Ahlsell.
 
Prova hos Dahl, jag handlade där när jag fixade mitt VVS,gick bra som privatperson men man fick inte fråga något.
 
Med antagligen rätt kass rabatt 660.48 + moms per meter.
 
  • E-handelssida, svart PE tryckrör, prissättning, produktdetaljer, onlinekassa-knapp, slutsåld varning, leveransinformation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Beppo77
  • Laddar…
Det här betalar jag som LRF-medlem på Ahlsell.
Känner du inte någon som har konto på Ahlsell och kan beställa åt dig?
 
  • Svart PEH tryckrör, blå stripe, 200 mm, SDR17, PN10, 6 meter, produktinformation, online butiksgränssnitt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Beppo77
  • Laddar…
C
B Beppo77 skrev:
Är också nyfiken på vad dessa kostar, för någon som har normala rabatter på ex Ahlsell.
660 spänn per meter med min, förmodligen rätt dåliga, rabatt.
Ser att du finns i Västmanland. Kolla Tolago. De säljer inte heller till privatpersoner, men det kanske går att göra ett undantag.
 
  • Gilla
Beppo77
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.