Hej!

Har en kattlucka i vår balkongdörr. Vintertid drar det kallt något fruktansvärt I den (såklart) och nu vill jag sätta igen luckan. Jag letar efter uv- och väderbeständiga plastskivor som är matt vita men har gått lite i stöpet i jakt på dessa. Ska helst bara vara några millimeter tjock och matt vit. Det som ska täckas över är 40x65cm så skivan behöver vara minst det. Bifogar en bild på kattluckan och dörren så hoppas jag någon kan hjälpa mig :) Kattlucka monterad i en vit balkongdörr, omgiven av transparent tätning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
TeroM TeroM skrev:
Kolla här,
[länk]
Dem var ju tyvärr transparenta. Letar efter någon som är lika vit som dörren då så inte hålet i dörren syns.
 
Lackboard, valfri bygghandel bör ha det på hyllan. Sett både matt och högblanka.

läste dock lite fort ser jag
 
S Simonstahl skrev:
Lackboard, valfri bygghandel bör ha det på hyllan. Sett både matt och högblanka.

läste dock lite fort ser jag
Vill helst att det är samma material som dörren och samma färg så mycket som möjligt.
 
Typ en foamalux skiva kanske? Finns i olika tjocklekar. Mässmonter med "hus"-formad konstruktion, disk och bakvägg byggda av vit FOAMALUX-material.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
G Glogs skrev:
Typ en foamalux skiva kanske? Finns i olika tjocklekar.[bild]
Har dem skivor på 0-3mm så ja det skulle kunna vara något
 
Hur ska katten komma ut sen?
 
raveper raveper skrev:
Hur ska katten komma ut sen?
Det har blivit nya regler för den herren efter han asade in en duva som inte riktigt var död. Så han släpps in och ut manuellt hädanefter.
 
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.