Ingen som sett eller vet vart man kan hitta bra priser på Makita batterier? Skulle behöva ett nytt.
 
M mattemaz skrev:
Ingen som sett eller vet vart man kan hitta bra priser på Makita batterier? Skulle behöva ett nytt.
Var något lägre pris för någon vecka sedan så man kunde prismatcha på Hornbach på 5Ah vill jag minnas.
Proffsmagasinet hade Makita veckor fram tills förr-förra veckan med något lägre priser.
Det är inga pågående reor på Makita batteri just nu så billigast blir troligtvis att kolla lägsta pris och prismatcha på Bauhaus eller Hornbach.
6Ah på Verktygsvaruhuset kostar 1099 så med Bauhaus 10% prismatch borde det bli 989 kr vilket är ganska bra pris om det godkänns.
 
M mattemaz skrev:
Ingen som sett eller vet vart man kan hitta bra priser på Makita batterier? Skulle behöva ett nytt.
Tradera. Finns ofta helt nya batterier för runt femhundringen (5Ah).
 
T
Lindgrenski Lindgrenski skrev:
Tradera. Finns ofta helt nya batterier för runt femhundringen (5Ah).
Har också sett det, men inte vågat köpa. Tänker att det kan vara kopior :thinking:
 
T Ejmelie skrev:
Har också sett det, men inte vågat köpa. Tänker att det kan vara kopior :thinking:
Kopiorna står det inte Makita på, de finns där också.
 
Lindgrenski Lindgrenski skrev:
Kopiorna står det inte Makita på, de finns där också.
Hur kan du vara så säker på det när det gäller tradera?
 
  • Gilla
tergo och 1 till
  • Laddar…
Lindgrenski Lindgrenski skrev:
Kopiorna står det inte Makita på, de finns där också.
Det finns mycket på Tradera som det står Makita på men inte är Makita utan någon j--la kopia. Så varför skulle batterier vara undantagna. Känns jobbigt att chansa och få en kopia som inte lever upp till vad som står på den.
 
  • Gilla
Ironside
  • Laddar…
Krille-72 Krille-72 skrev:
Hur kan du vara så säker på det när det gäller tradera?
Aldrig sett kopior som det stått Makita på. Är det så är det bara att anmäla och skicka tillbaka.
 
Lindgrenski Lindgrenski skrev:
Aldrig sett kopior som det stått Makita på. Är det så är det bara att anmäla och skicka tillbaka.
Och troligen bli blåst på pengarna....:thumbdown:
 
R roli skrev:
Och troligen bli blåst på pengarna....:thumbdown:
Då har de inget Traderakonto kvar sen
 
Lindgrenski Lindgrenski skrev:
Då har de inget Traderakonto kvar sen
Hjälper ju knappast mig om jag inte får tillbaka mina pengarna. Och vill man luras och blir av med sitt konto så är det nog inte svårare än att skapa ett nytt och fortsätta luras.
 
Det är ju både enkelt och gratis att skapa nya konton, så det är nog inte så avskräckande.
 
Nu syftade jag på batterier.
 
Lindgrenski Lindgrenski skrev:
Nu syftade jag på batterier.
Vad får dig att tro att just batterier inte kopieras? Piratkopior av alla möjlig varumärken är ett jätteproblem i världen. Ofta är kopiorna så bra gjorda så det är fruktansvärt svårt att se om det är äkta vara eller inte.

Om en privatperson kan sälja Makita batterier billigare än någon shop i det land säljaren kommer ifrån så ringer iaf mina varningsklockor.
 
  • Gilla
roli
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.