De flesta leverantörer av badrumsinredning har olika varianter på handfat med en "box" med antingen låda eller lucka under. Ganska fyrkantigt men fräscht, praktiskt och rent och finns i många varianter och färger/träslag. Vi bygger nytt och behöver badrumsinredning till tre badrum och då känns det lite tjatigt med sådana på tre ställen. Så nu önskar jag tips på leverantörer som har lite annorlunda "kommoder". Kvänum har något annorlunda har jag sett men det måste ju finnas fler :) Någon som vet var?
 
varför just kommod? Vi har en tvättställ på en pellare och använder väggskåp/spegelskåp vägghyllor för förvaring. I små rum känns det stort när man ser mycket av golvet. Dessutom slits en möbel av trä snabbast av all inredning i badrum. En mindre badrum skulle kunna klara sej utan kommod , tror jag. Finns också handfatställningar av metalrör med hylla och förnicklade vattenlås , avlopp. Det blir inte billigare men deffinitivt annorlunda :)
gaia
 
Det är ju en tanke förstås - att hitta ett riktigt snyggt handfat och ha separata hyllor. Surfar genast vidare och letar snygga handfat :) Men om någon annan har tips på annorlunda kommoder så tipsa gärna!
 
Vi beställde en skänk till köket av en snickare och har nu kommit på att det vore snyggt att sätta ett handfat i en liknande skänk och sätta i badrummet. Skänken ser ungefär ut så här: http://www.cowboywhip.com/login/zbozi/c81.jpg

Så det kan ju vara ett tips.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.