Letar med ljus och lykta efter en rullvagn med tre hyllplan till mitt badrum... Behöver akut mer förvaring och platsutrymmet är begränsat så en rullvagn vore det ultimata för mig. Kruxet är att hitta en som är rosa...
Även vit kan fungera men det är viktigt att den är i stål och inte plast.

Mvh //Ulrika

Ps. Har googlat men bara funnit tips på förvaringsmöjligheter eller aluminiumfärgade.
 
Fanns på Åhlens i Malmö för ett tag sedan ...tyvärr vit men man kanske kan spraya den rosa !?
 
Tipsen är inte dumma men spraya låter lite överkurs... Litar dessutom inte på resultatet av sprayfärg.. förutom glitterspray på granen är mina spraymeriter högst få ;)
Den vita lät ju intressant men hemma i min stad är åhlens jättelitet och det fanns en rullvagn för ett tag sen men den var turkos... helt fel färg alltså...

Klurigt hörrni mina vänner :-?
 
I senaste VillaMagasinet (nr2) finns det en Turkosfärgad för 195 Kr, så det borde, som Fifflan skrev också finnas en rosa.
Att måla en kromad vagn tror jag inte på, då det är mycket svårt att få färgen att fästa på kromytan. Har själv försökt få gamla kromlister på bilar att bli svarta och inte ens det höll någon längre tid. :(
 
Jo... åhléns har i turkost... men inte i rosa.. och den vita som hon nämner finns tyvärr inte på åhléns här. har surfat på nätet i två dagar nu och sökt på alla varianter jag kan komma åt... :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.