Någon som vet vad det är för fabrikat/modell på ventilationskåpan på bilden, som sitter i ett kök, ovanför spis/diskbänk?

Jag vill skaffa en likadan men ny. Jag bor i en hyresrätt, så möjligheten till omkonstruktion är begränsad, men uppfräschning är tillåtet.

På bilden är plastkåpan försedd med ett tunt tyg som filter, men innanför tyget sitter det ett plåtgaller, som avslöjas av dammet i tyget ;-)

Snöret går till en timer som också sitter innanför, och som reglerar en lucka, när man vill ha extra drag vid matlagning.
 
  • Äldre vit ventilationskåpa med tygfilter och snöre för timer ovanför en köksvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ventilationskåpa i kök med tygfilter och plåtgaller, damm syns på tyget, snöre till timer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
V Vlad skrev:
Någon som vet vad det är för fabrikat/modell på ventilationskåpan på bilden, som sitter i ett kök, ovanför spis/diskbänk?

Jag vill skaffa en likadan men ny. Jag bor i en hyresrätt, så möjligheten till omkonstruktion är begränsad, men uppfräschning är tillåtet.

På bilden är plastkåpan försedd med ett tunt tyg som filter, men innanför tyget sitter det ett plåtgaller, som avslöjas av dammet i tyget ;-)

Snöret går till en timer som också sitter innanför, och som reglerar en lucka, när man vill ha extra drag vid matlagning.
Ser ut som en BYFA variant. Kontakta DUVA i Västberga.
Prata med Ove.
 
  • En skärmdump av en mobilwebbsida som visar en produktkatalog för ventilationsprodukter med en nedladdningsknapp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tackar så mycket för tipset! Nu har jag mailat Ove, och hoppas att han kan hjälpa mig.
 
  • Gilla
MrNice80
  • Laddar…
V Vlad skrev:
Tackar så mycket för tipset! Nu har jag mailat Ove, och hoppas att han kan hjälpa mig.
Jag vet att han kommer hjälpa dig 👍🏻💪🏻
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.