Är det någon som vet namn, återförsäljare och pris på detta mysiga soffbord? Hade för mig att jag sett det på EM, men nu kan jag inte hitta det. Bilden hittade jag i nr 3 Family Living. Vill ha!
 
  • soffbordet.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ring tidiningen och fråga. De brukar ha uppgifter om var saker de fotat kommer ifrån.
Vet det inte det så brukar de ringa familjen där de fotat och fråga var de fått det ifrån.
Har aldrig ringt Family living men Plaza interiör när jag såg ett ursnyggt soffbord och frågat.
Det är nu beställ hos en snickare i Halmstad och kommer efter påsk :)
 
Ja, jag får nog ta och ringa på måndag till tidningen om jag inte hinner få napp här tidigare. Tack!
 
Soffbordet heter Hira och jag har sett det på Svenska Hem, kan dock inte hitta det på deras hemsida nu. På länken nedanför hittade jag det när jag googlade.
HIRA by: INTERSTIL - Inredningsfabriken
 
Hittade en som hade köpt bordet:
VICKES BLOGG - DET MAN LOVAR...

Läste att det heter Hira och är köpt på svenska hem, men när jag letade där så hittade jag det inte. Kanske nytt sortiment?
 
Hej!
jag har et bordet, och det heter mycket riktigt HIRA. Jag har köpt mitt på en affär som heter BORETT i Kristianstad (finns även i Hässleholm tror jag). Har dessutom sett det bordet på Living Furniture i Malmö.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.