Hej!
Var kan man hitta badrumsinredning? Är ute efter ikealiknande priser men vet inte om jag hittat något på just ikea som jag fastnat för...
Var mer kan man leta?
Skulle behöva handfatsskåp/kommod, spegel (fast just en spegel kan man ju ta fHej!
Var kan man hitta badrumsinredning? Är ute efter ikealiknande priser men vet inte om jag hittat något på just ikea som jag fastnat för...
Var mer kan man leta?
Skulle behöva handfatsskåp/kommod, spegel (fast just en spegel kan man ju ta från vilken affär som helst där man hittar någon fin som passar), behöver också något skåp för handdukar, extra shampoflaskor m.m.
Var kan jag leta?
rån vilken affär som helst där man hittar någon fin som passar), behöver också något skåp för handdukar, extra shampoflaskor m.m.
Var kan jag leta?
 
Kolla med den lokala köks- eller badrumsinredaren - de byter ju miljöer så där varje/vartannat år. Jag köpte både badrumsinredning för halva priset coh en nedplockad köksinredning för 40% av listpriset på detta sätt. Nästa nya grejor utan några skador.
 
Det är inte alla som tänker på att de flesta byggvaruhus har stora badrumsavdelningar. I bland fastnar man i tänket kring IKEA och rena möbel/inrednings-butiker

Mvh,
Andreas
 
Vi har liknande "problem". Har letat överallt, men i den prisklass vi letar finns det inget vi tycker är snyggt. Tills vi började kolla hos köksleverantörer, och då kan man ju välja mellan massa luckor, täcksidefärger osv..Vi kommer köpa från kvik, det utseende vi vill ha till bra pris!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.