Hej!

Fick precis hem ett nytt matsalsbord i massiv valnöt. När jag öppnar och tittar så är det små repor på ovansidan. Riktigt jobbigt och tråkigt... Jag vill ju börja använda det nu.. En leveranstid på 6 veckor och så ska man nu börja reklamera, det kan ju ta hur lång tid som helst.

Vad hade ni gjort? Finns det nått bra sätt att fixa detta på? Ska jag slipa och se om det blir bra?

Tack o hej!
 
Jag hade reklamerat det - trots att det tar tid. Om du försöker åtgärda reporna o det inte blir bra så är det inte säkert att du får reklamera det efteråt.

Alternativt kan du leva med reporna o pruta ett par tusenlappar på priset :-/
 
Reklamera och begär att få ha kvar det skadade tills nytt kommer, de har gjort fel inte du.
/FlitigaLisa
 
REKLAMERA! Och behåll det skadade bordet tills det nya kmer...

Vi fick vår efterlängtade soffa igår som vi väntat på i över 2 månader o till vår fasa så hade en kudde fått en rejäl repa på framsida...inte så kul. Så killarna skulle reklamera det och vi får behålla den repade kudden tills den nya kommer!!!

Varför ska man betala en massa pengar för något som inte är tipp topp!
 
Ja, det får nog bli reklamation då... hoppas jag får behålla men det verkar ju så... TACK!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.