Hej,

Vi ska ha toalett i ett torp, men jag tycker det är en djungel. Mulltoa, kemtoa...separett. Någon som kan hjälpa till med bra tips? Vi kommer att vara där varannan helg under sommaren, två vuxna.
 
Cinderella förbränningstoalett.
 
  • Gilla
Robert63
  • Laddar…
PeterFalun
E Edlunn skrev:
Cinderella förbränningstoalett.
håller med
 
  • Gilla
Robert63
  • Laddar…
Om du har möjlighet att tömma tunnor, så förordar jag Separett. Vi har 2 olika - en villavariant inne i toalettrummet och en lite enklare ute på dass. Har några tunnor " på lager", där vi lagt i lite jord, för att få en renare ( m.a.p farliga bakterier ) och efter 6 månader är det bara att gräva ner. De omgivande träden blir överförtjusta och skickar massor med rötter, så man får flytta platsen lite för var gång för att få ner spaden.
 
  • Gilla
Robert63
  • Laddar…
HasseTeknik HasseTeknik skrev:
Om du har möjlighet att tömma tunnor, så förordar jag Separett. Vi har 2 olika - en villavariant inne i toalettrummet och en lite enklare ute på dass. Har några tunnor " på lager", där vi lagt i lite jord, för att få en renare ( m.a.p farliga bakterier ) och efter 6 månader är det bara att gräva ner. De omgivande träden blir överförtjusta och skickar massor med rötter, så man får flytta platsen lite för var gång för att få ner spaden.
Nej, har inte den möjligheten, lutar åt en förbränningstoa efter tips och ha läst på lite mer.
 
  • Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.