Status
Tråden går ej att kommentera.
Hej hej ..

Här har det nu gått framåt en hel del med huset och snickarna har kommi riktigt långt inuti huset och även utanpå.
Inuti så är nu alla reglar uppe för alla rum och de flesta gips skivor är uppsatta förutom där elen skall dras.
Elektrikern skall vi till i nästa för att bestämma och prata om var vi vill ha alla kontakter och vi har även lite frågor för hur man kan dra kablar för lite ljud anläggningar, ska bli spännande och komma dit.
Så fort vi är klara så skall han börja och dra elen i huset och snickarna vill att han skall göra det omgående så dom kan få dit lastbilen med lösullen för vinden.
Ju fortare dom kan få allt tätt så kan torknings processen av plattan börja.
Vi är verkligen super nöjda med våra snickare och komunikationen med dessa killar är helt grym, och efter att man har hört en hel del hemska historier med "dåliga" snickare så betyder detta mycket för oss att dom är så grymma :D.
Det enda som är kvar uppe på taket är nock pannorna, det är för halt för att gå där uppe med all snö :/ så nu vill vi att snöns skall töa bort.

Jag fick även frågat killarna om dom kunde hjälpa mig men en liten nisch som jag ville ha i duschen och detta va inga problem, så nu slipper vi att sätta upp hållare i duschen för schampo m.m och detta kommer bli så snyggt och fräckt :D.
Skall testa och se om jag kan få upp en bild på detta.
 
  • 283.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 285.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 293.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 299.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_2396.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Måste vara spännande att se när rummen växer fram. Blir nog snyggt med nischerna i duschen. Kanske kan var något för oss.
P-A
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.