Har precis köpt hus... gräsklippare har jag ingen. Robotgräsklippar SKA jag ha, och jag ska ha en Husqvarna automower 310, ~800m2 "lättklippt" gräsmatta.

Nu är frågan... lönar det sig att köpa den nu direkt innan jul?
Vad jag kan hitta på nätet (har inte varit och pratat och prutat med dom än) min lokala återförsäljare 2 kampanjer...
16900 - gratis installation.
16900 - jag får ett presentkort på 1500 att handla valfria husqvarna varor för, en trimmer köper jag då men inget jag MÅSTE ha... kan låna blivande grannens, som är en kollega jag gav en trimmer i 30års present :D

Frågan e ju då är Husqvarna på G med någon ny modell som gör att det kan bli rea på denna i vår? (som med 308 nu...)
Vad kostade dom i somras? Någon som vet? Kan ju vara bra att veta... för ska jag handla nu innan jul då MÅSTE den vara billigare än i vår... därför jag handlar nu för att kunna få den billigare.
 
16900kr har väl varit listpris på 310:an hela sommaren. Jag hade nog avvaktat om jag var som dig. Kan ju komma ut nått bra erbjudanden. Fast 1500kr i presentkort är ju iförsig inte helt fel när man precis har blivit husägare. Några nya modeller i den storleksklassen tror jag inte det kommer nästa år. 310 och 315 släpptes ju bara i våras och då endast på begränsad marknad. Jag har själv en 310 och är hel nöjd med den.
 
Glöm inte att förhandla fram längre garantitid dvs att den börjar när du kör igång den till våren.

Jag gick själv på en nit när jag köpte dyr gräsklippare på hösten och som la av inom ett års bruk
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.