Hjälp!

Jag Håller på att koppla ihop min panna (värmebaronen star) med min pelletsbrännare (viking bio). Dess värre så fungerar inte styrfunktionen från pannan. När jag kopplar in styrström till pelletsbrännaren så ger den en felkod (alla lampor blinkar)
Jag har anslutit styrsignalen till fas istället och då fungerar brännaren klanderfritt men jag vill ju självklart ha igång styrfunktionen. (mellan el och pellets)
Jag vet att Värmebaronen har en jättebra support men jag har tyvärr inte möjlighet att nyttja den då mitt jobb är väldigt strikt. Därför ber jag nu er om råd och hjälp! Vad gör jag för fel och hur löser jag problemet.
 
Har inte hundra koll på star-pannan, men du ska ha en direktmating till brännaren på L1 som går via en överhettningstermostat. Sen ansluter du styrsignal från panntermostaten på B4
 
Hej. Och tack! Var sitter B4? Kan det varar något annat fel så som en säkring i pannan eller instälning?
Mvh
 
Om du kollar i anslutningsdonet, alltså den 7poliga kontakten mellan brännare och panna, så står det märkt vilken som är B4. Kollade precis, men jag kunde inte hitta nåt elschema till din panna, har endast till brännaren
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.