Har en fontänstaty som jag förmodligen kommer avveckla...men har inget hum om vad en sådan kan vara värd..någon
här som är insatt i frågan?...bifogar bild...den är TUNG och ~90cm hög...med två distansringar som man kan sätta under..
...och det är ur fiskmunnen vattnet kommer....
tacksam för svar..:D
/
M
 
  • statyLITEN.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Försök på Lauritz.com - trädgårdsattiraljer är populära vid denna årstid och där säljs även sådant som inte är lastgammalt.
 
hittade ingen fontän staty där:(.....
/
M
 
priset kan bero på om det är betongavgjutning eller uthugget i sten. Var finns den?
gaia
 
den finns uppe i norr, strax norr luleå:D....ytan är inte i betong utan den ser ut att vara någon sorts stenbeläggning..
mvh
M
 
Då blir det väl Blocket eller närmaste auktion ... Försök med Blocket först - då får den eventuelle köparen hämta den hos dig.
 
precis vad jag tänkte:D...men vad ska man sätta för pris på blocket då?...
/
M
 
Några hundralappar tror jag högst.
 
  • Gilla
Abring
  • Laddar…
Ring någon auktionär som ordnar auktioner där uppe så säljer de den där. Jag tror att du kan få ett par tusenlappar för den om den är fräsch. Det börjar bli inne med vattenkonst i trädgårdarna, och ny kostar en sådan där pjäs inte mindre än 10.000kr i alla fall om det är sten och inte betong.
 
Svårt att se men jag tror inte det är huggen sten, snarare någon gjuten stenmassa. Men ÄR det sten så är vi nog över tusenlappen iaf.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.