Ska du välja entreprenör, ta INTE hjälp av mig. Av de tre var två st etablerade i stan, lite äldre män som själva var snickare. Somliga saker kunde de inte lösa, och somligt ville de göra på sitt eget sätt. Sedan var det den tredje, en yngre kille, som kändes som att han hade stenkoll på allt, han var väldigt innovativ och kom med en hel del förslag som jag gillade...Dessutom kunde han starta på en gång, och skulle garanterat vara klar till Påsk. Företaget var nystartat, så det var svårt att kolla upp honom, och tyvärr föll jag för denna killes snack, och tog honom som entreprenör.

Du kan läsa blogginlägget här: Välja entreprenör, inget för mig.
 
Tyvärr är du ju inte ensam. Att välja entreprenör, särskilt första gången, är väldigt svårt. Man kan inte förstå hur någon kan se en i ögonen och säga att de ska göra något, för att sedan helt strunta i det.

Ser fram emot fortsättningen på din historia!
 
Vad hemskt Nancy. Påminner mig lite om TV serien Cowboy Builders...
 
För min del känns det väl som att det ligger nära Fuskbyggarna Robert :) Jadå Marlén, jag ska försöka ta mig fram till nutid lite snabbt :)
 
G
Beklagar verkligen att du blivit utsatt för Richard Huss, du borde anmält till Byggfusk programmet som #kallafakta sänder!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.