Halloj!

Håller på att renovera för fullt och skulle vilja ha lite tips på vägg och takmaterial. Har helt kört fast och vet inte hur jag vill ha det!

Köket som sätts in är ett off-white IKEA lidingö kök, med eklaminatskiva. Blandat rostfritt / vita vitvaror. Stor vit murad spiskåpa finns redan.Golvet blir ett mörkgrått/ lite gulvitt marmoleum click golv i rutigt.
Huset är ett 1800-tals hus varför jag inte vill sätta upp vad som helst utan jag vill att det ska passa in.

Har i hallen utanför stående vit panel på väggar och samma i taket, med mörkgrått golv.

Funderar på panel i köket också då det bara är två väggar, som dessutom innehåller dörr och fönster. Men blir det "för mycket" att sätta panel i taket också då?
 
Jag har panel på både vägg och tak och tycker inte att det är för mycket. Situationen liknar din, p g a skåp, fönster och väggöppningar är det egentligen bara en vägg som det är särskilt mycket panel på. Det är dock olika panel med olika färg (vit i taket, annan på väggarna). Bilder finns här.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.