Mellan halv nio och nio skulle han dyka upp för konsultation, joseruatt, för en lucka hade han där.

Klockan är nu snart tio, och jag är lite angelägen att dra igång mina andra projekt för dagen, inte för att jag direkt klagar på att sitta och surfa, men det var egentligen meningen att jag skulle jobba idag :cool:

Så vad säger ni, kommer han att dyka upp idag, eller höra av sig överhuvudtaget? :rolleyes: Fick tag i honom via en sån här anbudssida som förmedlar tjänster (och i ärlighetens namn var jag väl förvånad att få napp överhuvudtaget, räknade med att få ringa runt själv), han har certifiering (men jag orkar inte kolla upp F-skattsedel innan jag fått offert).
 
Nix, han kommer inte idag och hör inte av sig heller. När du sedan får tag på honom så svarar han bara att det kom något emellan...
 
Mikael_L
Nej.
Du kan börja leta efter någon annan. Försök hitta någon med mobiltelefon samt kompetens att slå ett nummer på telefonen. :D
 
Nu är han 1 tim 45 min sen, eller sitter ni kanske just nu och diskuterar bygget över en kopp kaffe?
Jag röstar på NEJ. Det blir ingen konsultation idag. Surf on!
 
Okej, jag var elak. Han kom klockan tio, visserligen lite sent, men tre kvart har han varit här och tittat (både el och plattläggning som ska göras), och gett goda råd om en del saker i vår pågående renovering (faktiskt välkomna råd). Får jag bara en trevlig offert också så är jag helnöjd :)
 
Mikael_L
Sedär. Hoppas allt går bra då.
 
Detta var en liten fördomsfull tråd...
 
Mikael_L
Japp, jag erkänner ...

Hej, jag heter Mikael och jag är fördomsfull ... :blushing:



;)
 
Hoppsan. Bara att med mössan i hand be om ursäkt. :blushing:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.