En vit miniWin köksaggregat monterad på väggen ovanför ett köksskåp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Öppen installationslucka med ett köksaggregat, ledningar och isolering inuti.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Äldre Bahco ventilationstermostat för luftvärme på en vägg, använd i ett renoveringsprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bahko luftvärmesystem monterat på taket i ett badrum med vita kakelväggar och belysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej!
Vi planerar att bygga ut vårt parhus på 107kvm
med 15 extra kvm.Renoveringen blir omfattande på nedervåningen so att byta plats på badrum och kök.Jag har ftx system och luftvärme från Bahko som hänger på taket i badrummet vilket stör mig!Nu är min fråga ...vi funderade att byta till luftvattenvärmepump istället med vatten buret golv i nedervåningen samt element på övervåningen samt byta vår köksaggregat till en ny aggregat som ska ställa uppe på vinden men ,det är så dyrt kostar oss ca(som vi har räknat)250-300 tkr.Det känns lite surt eftersom vi renoverade hela huset för ca 5 år sedan och köpte då en ny köksaggregat (miniWin)som kommer att slopas pga renoveringen .Hur skulle ni har gjort?Vad skulle ni rekommendera? En vit miniWin köksaggregat monterad på väggen ovanför ett köksskåp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Äldre Bahco ventilationstermostat för luftvärme på en vägg, använd i ett renoveringsprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.