Var köper man libeller till långpass GGC Eskilstuna! Har sökt som en dåre men inte lyckats, någon som vet.
 
Var hittar jag en libell till långpass GGC Eskilstuna? Någon som vet?
 
  • Metallisk dörrlåsmekanism, använd, skruvad till en yta, med märkning 'ESKILSTUNA GJG SWEDEN ROSTFRITT'.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vet inte dimitionen på just det passet, då det finns många!
 
Stefan N Stefan N skrev:
Passar nån av dessa? [länk]
Har du nån erfarenhet av produkterna eller leverantören?
Om det är bra grejor är vi nog många som är i behov av extra libeller, men om produkterna håller 'rusta' kvalité och leverantören saknar kunskap och känsla för vad de säljer är inte detta värt min tid.
 
F fribygg skrev:
Har du nån erfarenhet av produkterna eller leverantören?
Om det är bra grejor är vi nog många som är i behov av extra libeller, men om produkterna håller 'rusta' kvalité och leverantören saknar kunskap och känsla för vad de säljer är inte detta värt min tid.
Kolla seriös järnhandel ned verktygsavdelning. Köpte själv på Djurbergs i Söderköping för några år sedan. Ta bort gamla fästmannen och sätt libellen i fogmassa, blir tillräckligt stadigt.
 
F Frasse07 skrev:
Kolla seriös järnhandel ned verktygsavdelning. Köpte själv på Djurbergs i Söderköping för några år sedan. Ta bort gamla fästmannen och sätt libellen i fogmassa, blir tillräckligt stadigt.
Fästmassan....
 
Blir ju ganska off topic, men jag läste fel och trodde först att du sökte efter liberaler i Eskilstuna... :thinking::crysmile:
 
F Frasse07 skrev:
Fästmassan....
Tack för ditt svar!
 
David Wallin David Wallin skrev:
Blir ju ganska off topic, men jag läste fel och trodde först att du sökte efter liberaler i Eskilstuna... :thinking::crysmile:
:crysmile::p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.