Jag tog kontakt med byggteknikcentrum i arvika för 1.5 månad sen ang en tillbyggnad, vi kom överrens om att jag skulle skicka in befintliga ritningar på huset, samt skiss och mått på tillbyggnaden och även tomtkarta ifrån komunen, allt detta skickade jag in till ovanstående, och fick sedan ett par dagar efter det kontakt med företaget och dom skulle räkna på jobbet och återkomma inom ett par dagar, nu när det gått 1 månad och jag ringt flera gånger i veckan till Byggteknikcentrum utan ett enda svar har också lämnat ett tio tal meddelanden.:mad:

Jag har nu börjat förstå att det inte kommer att bli några ritningar till mig, men man skulle i alla fall vilja ha tillbaka allt material som vi har skickat över.:(

Så min fråga är om det är andra som har råkat ut för samma sak som oss, eller kanske till och med vet vad som har hänt med Byggteknikcentrum.
 
Ja där ser man! men telefonerna svarar han fortfarande då inte på.

Mysko företag...

Tråkigt hur som helst, jag kommer att leta rätt på någon annan som kan hjälpa mig med dessa ritningar, som dessutom är ganska enkla, 60 kvm tillbyggnad (förlängning av ena gaveln med sadeltak) skall ju inte vara några större problem för en arkitekt.
 
Ingen som vet något mera om Byggteknikcentrum?
Jag har försökt fått tag i honom ett tag både via mail samt telefon för att köpa en garageritning till ett nybygge.
Någon som har något tips vilkan andra som kan rekomenderas eller hur det går att få tag på honom?
 
shelby67 skrev:
Jag har nu börjat förstå att det inte kommer att bli några ritningar till mig, men man skulle i alla fall vilja ha tillbaka allt material som vi har skickat över.:(
skickade du dina orginal? :confused:
 
simon_isacsson skrev:
skickade du dina orginal? :confused:
Nä dom var trimmade:eek:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.