Den lär studsa och fara och eventuellt gå sönder. Eller så klarar den sig.
 
Här undrar man lite mer:) har ni prövat redan? Och ser ni då inte vad det blev för skador? Jag har inte prövat, men på min höll dom fast trumman och gissar att den kanske skulle ha blivit skadad först och den remdriven känner nog "motor styrnigen av att trumman inte snurrar runt" men omöjligt att svara på.
 
H Husgubbe skrev:
Här undrar man lite mer:) har ni prövat redan? Och ser ni då inte vad det blev för skador? Jag har inte prövat, men på min höll dom fast trumman och gissar att den kanske skulle ha blivit skadad först och den remdriven känner nog "motor styrnigen av att trumman inte snurrar runt" men omöjligt att svara på.
Andra verkar tydligen ha provat iallafall. :D
http://www.mynewsdesk.com/se/elgiganten/news/har-du-gjort-den-haer-tvaettmaskin-tabben-380181
 
K katho75 skrev:
Den lär studsa och fara och eventuellt gå sönder. Eller så klarar den sig.
Har du erfarenhet?
 
A Alf Gollnert skrev:
Har du erfarenhet?
Se länken ovan.
 
Det går bra tills det ska centrifugeras, sen hoppar det ja jävlar!!!

Bosch kundservice- ”Hej hur kan vi hjälpa dig?”

Jag - ”Det är nått fel på min nya tvättmaskin, den hoppar när den centrifugerar.”

Bosch kundservice - ”Har ni lossat transportskruvarna på baksidan? Det står ju i installationsmanualen.

Jag - ”Nej..... jag är inte den första som ringer angående detta hoppas jag?”

Bosch kundservice - ”Haha, nej det är bland de vanligaste frågorna vi får!

:crysmile::crysmile::crysmile:
 
  • Gilla
RSRC och 1 till
  • Laddar…
H Husgubbe skrev:
Här undrar man lite mer:) har ni prövat redan? Och ser ni då inte vad det blev för skador? Jag har inte prövat, men på min höll dom fast trumman och gissar att den kanske skulle ha blivit skadad först och den remdriven känner nog "motor styrnigen av att trumman inte snurrar runt" men omöjligt att svara på.
Jag har inte prövar.
 
Här hemma hoppade den tills sladden åkte ur
 
  • Haha
  • Gilla
RSRC och 1 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Här hemma hoppade den tills sladden åkte ur
Ingen reagerade på ljudet som påminde om en hord elefanter i full fart i tvättstugan? :rofl::crysmile:
 
  • Gilla
RSRC
  • Laddar…
JA”Snabbe” Jonas ”Snabbe” Andersson skrev:
Ingen reagerade på ljudet som påminde om en hord elefanter i full fart i tvättstugan? :rofl::crysmile:
Alla reagerade men vi trodde det var jordbävning eller krig haha :crysmile::crysmile:
 
  • Gilla
RSRC och 1 till
  • Laddar…
JA”Snabbe” Jonas ”Snabbe” Andersson skrev:
Det går bra tills det ska centrifugeras, sen hoppar det ja jävlar!!!

Bosch kundservice- ”Hej hur kan vi hjälpa dig?”

Jag - ”Det är nått fel på min nya tvättmaskin, den hoppar när den centrifugerar.”

Bosch kundservice - ”Har ni lossat transportskruvarna på baksidan? Det står ju i installationsmanualen.

Jag - ”Nej..... jag är inte den första som ringer angående detta hoppas jag?”

Bosch kundservice - ”Haha, nej det är bland de vanligaste frågorna vi får!

:crysmile::crysmile::crysmile:
Gick något sönder?
 
R
Varför fråga om du inte råkat göra det? De ska ju bort, maskinen mår inte väl av att ha de kvar:crysmile:
 
  • Gilla
RSRC
  • Laddar…
A Alf Gollnert skrev:
Gick något sönder?
Nej, den fungerar klockrent fortfarande efter 2,5 år. Det är bara nån gummiupphängning som verkar va låst på Boschen iaf. Andra märken vet jag inte såklart.
 
  • Gilla
RSRC
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.