Jag har försökt få kontakt med www.sigro.se i över en vecka nu, utan framgång. Har mailat och ringt utan svar.

Nån som vet vad dom pysslar med?

Vid tidigare kontakt har dom varit blixtsnabba!
 
De har problem med mailservern står det på hemsidan....
 
...om dom inte har mobiltelefoner och fast telefoni kopplat via mailservern duger det inte som ursäkt....... :(
 
Då jag har bott i Hovmantorp där de har den butik som är kopplad till webbutiken kan jag bara säga att det verkar lika svårt att få kontakt via telefon som när man klev in i butiken.... vet inte var säljarna var de gånger jag var där, kanske satt de och fikade?? Stora fina lokaler, mycket att titta på men ingen att fråga!
 
FlitigaLisa skrev:
Stora fina lokaler, mycket att titta på men ingen att fråga!
::) De har antagligen dragit in på den
dyra personalen för att kunna sälja billigt. ;D
 
Jag får snart hota med att byta leverantör - då lär dom nog anställa 3-4 till som servar mig...... ::)
 
Dom lever.....
 
Var med om samma för ca 18månader sedan. Ingen svarade varken på mail eller telefon. Hade betalt in 25.000:- till dem i förskottsbetalning för kyl, frys och diskmaskin, var lite svettig ett tag där.... Veckan efter kom dock grejerna!
 
Har oxå haft stora problem med Sigro. Köpte en skänk till vårt badrum av märket demerx. Den skulle vara antikbehandlad furu men är mörkbetsad furu plus att en marmorlist var för kort. Vi skickade mail efter mail där vi protesterade mot varan men det enda som hände var att de KRÄVDE betalning. Vi betalade för att undvika inkasso men någon rättelse har vi inte sett till. När vi frågade varför de inte reagerat på våra mail sa de ingenting om någon trasig mailserver utan ifårgasatte istället OM vi överhuvutaget skickat mail. Vi hade vid alla tillfällen utom ett använt oss av deras formulär på hemsidan (som inte går att spara datamässigt) men hade ett mail som bevis.
 
Ok, detta börjar bli en tråkig tråd. :p

Den kontakt jag haft med Sigro hittills har varit exemplarisk från deras sida, så när som på veckans tystnad.

Beställningarna kommer blixtsnabbt, jag behöver inte betala i förskott som på Rinkaby, priserna är lägre än rinkaby i de flesta fall. Vid förra beställninen missade jag en avlopp för 246 sek. Detta skickades fraktfritt till mig trots att jag felat. Frakten kostar lika mycket som avloppet nästan....

"En gång ingen gång, två gånger en för mycket...."

Jag kommer fortsätta shoppa på Sigro och rälnar med att det kommer funka lika bra i fortsättningen.
 
Har bara beställt en gång, men då var i.a.f. servicen exemplarisk. Behövde en badkarsblandare, och det var ont om tid (hade blivit övergiven av den hantverkare jag först tänkt anlita). Säljaren var inne under julledigheten och skickade iväg min order. Så jag kan inte klaga på servicen i.a.f. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.