Eftersom jag ställde frågan tidigare om det var något ni ångrar så vänder jag på frågeställningen nu: Vad är ni mest nöjda med ni som byggt klart?
Finns det något som ni definitivt inte skulle vilja vara utan? (Planlösning/ detalj / vitvaror / golvvärme etc...)
 
Att vi byggde en-planshus kommer jag aldrig ångra, urk för trappor och att försöka möblera rum som har trappor... lättare att måla och klättra upp på taket (om man nu vill göra det), Nästan alla jag känner som bor i 1,5 el 2plans hus säger att nästa gång blir det enplan!
 
För det första: Att vi verkligen kom igång och började bygga :D

Annars tycker jag nog att de motorstyrda takfönstren 6 meter upp i vardagsrummet rockar fett...takfönster ger verkligen ett härligt ljus i huset, inte minst nu när det är så mörkt annars. Vi har takfönster i sovrummet och badrummet också.

Öppningen till övervåningen i vardagsrummet vill vi inte vara utan trots at det kostar ca 20 kvm på övre planet.

Det känns också väldigt bra att vi byggt helt utan spånskivor, plast och mineral-/glasull.

Golvvärme är sanslöst skönt.
 
Att det finns så många möjligheter med huset  :) Och att det var riktigt billigt ::)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.