Hej !

Jag letar efter hus tillverkare från: Ryssland, Estland, Letland, Polen osv. (dock inte Finnland)

Jag kännner enbart till PSL-bygg idag men det måste finnas fler som har kontor/säljare i Sverige eller som bara säljer till Sverige men inte har representation här.

Mvh / Johnny
 
Du har Scanhaus i Löddeköpinge. Tyskt företag.
 
Jag har pratat med Scanhaus och de bygger enbart i Löddeköping och Skåne. Det tar sig inte utanför Skånes gräns enligt deras säljare.

 
/bump
 
Nordic prefab house www.nph.ee.
Bygger i element efter din egen ritning, sätts upp i sverige. Du bestämmer själva hur mycket du vill att de ska göra, på vårt hus har de räknat med att göra allt utvändigt färdigt, innerväggarna uppsatta..

Har besökt dem två gånger, verkar seriösa säljer till sverige och mycket till norge.
 
Varför letar Du efter utländska hustillverkare?

Fredde
 
Besökt dem! Var? Har ni gått vidare?
 
Har ni kollat med EBP i Tranås. De tillverkar sina hus i Polen, och sedan kommer ett gäng polacker och sätter upp dem här i Sverige. De har ett visningshus utanför Ödeshög som jag kollade för någon vecka sedan. Hög standard med kakel och klinker i badrum och solid ektrappa m m, och det verkade vara vettiga priser med tanke på storleken på husen. Här är en länk till deras hemsida, EBP European Building Product AB EBP European Building Product AB,.
 
Har någon referenser på polska hustillverkaren Nordica-villan? Kvalitet etc?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.