Har finkammat forumet, men allt är gammalt och nu vill jag höra nya erfarenheter och funderingar. plus/minus.
 
Funderar också över det, ingen som har erfarenhet och eller åsikter om epoq?
Kring IKEA verkar du ju finnas hur många som helst som har erfarenhet och åsikter...
 
Vanadin skrev:
Funderar också över det, ingen som har erfarenhet och eller åsikter om epoq?
Kring IKEA verkar du ju finnas hur många som helst som har erfarenhet och åsikter...
Kanske är så att IKEA säljer lika många kök på en dag som EPOQ gör på ett år så inte lika många som har erfarenhet....;)
 
Hej har precis satt upp ett epoq kök och är väldigt nöjd med allt från beställning till färdigt kök.
kvaliteten på köket ser ut att vara minst lika bra som ikea.
 
Redigerat:
Att det skiljer "lite" i antalet sålda kök per år råder de väl knappast några tvivel om... :rolleyes:
Men av alla de som sneglat på IKEA borde de väl vara NÅGON som även tittat på EPOQ och kanske rent av gjort affär...;)

Addemannen, tack för input! Hur upplevde du att köket var att skruva ihop?
 
Man får med en handbok med instruktioner lättare en ikea beskrivningarna:)
väldigt simpelt och fort går det iofs arbetar jag som snickare och har satt ganska mycket kök men det var riktigt simpelt
 
Jag beställde ett "gloss vit" i fredags.. hoppas att man inte blir besviken. Ungefär samma pris som IKEA, men jag tänkte att det KAN ju vara kul att ha ett kök som INTE är IKEA för liknande pengar.. Väldigt bra respons har jag iaf fått från Epoq änsålänge. Har ett stressigt arbete så jag bad att de INTE skulle ringa mig utan istället sköta allt via mejl, -vilket har fungerat klockrent! V16 skall det senast levereras lovade dom. To be continued..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.