Hej!
Jag och maken var och kikade på vitvaror i helgen och jag fastnade för utseende och inredning i ett UPO-kylskåp och nu har jag googlat och googlat för att hitta recensioner/tester av detta kylskåp men tyvärr så hittar jag inget användbart. Vad har ni för erfarenheter och åsikter ang. UPO?

Kikade även på ett Bosch men både maken och jag blev tveksamma till deras handtag (Easy Open)som kändes lite 'smäckigt'/vekt... kanske bara är som vi inbillar oss så jag hoppas på input i den frågan också :)

//karevi
 
Hej, vi har oxå varit och tittat på UPO vitvaror. Fick ett bra pris på induktionshäll, ugn, fläkt och mikro. Men jag hittar inte heller några recensioner på nätet.

Undrar därför också om någon har erfarenhet av UPO?
/Frida
 
UPO görs av samma tillverkare som gör Cylinda enligt vad vi blev informerade om. (jämför elektrolux, husqvarna, aeg)
Vi valde att köpa en UPO diskmaskin, mest för att den kändes mer rejäl än den elektroluxen som vi hade tänkt från början.
Har dock inte provat den än, eftersom huset är duktigt sent.
 
Min mor och far hade en upo kyl. Kan säga att det var den sämsta kyl de någonsin haft. Dels höll den inte många år och den gick sönder flera ggr bla listen och handtagen som var grymt räckiga. Säkert inte samma på alla modeller men ändå.
 
Hej,

Vi har nyligen satt in en UPO Induktionshäll i vårt nya kök och vi är mycket nöjda med den. Jämn temperatur, inga höga ljudnivåer...

M v h

Fredrik
 
S
Vi har nya vitvaror i köket av märket UPO och inget att klaga på, lite kuriosa så köpte jag en UPO tvättmaskin -91 inte den heller nå fel på, Rätt att UPO är samma som cylinda.
 
Vi hade både UPO spis med häll och toppmatad yvättmaskin i våran förra lägenhet och jag var jättenöjd med dem. Mycket bättre spis än den vi har nu som är en husqvarna spishäll.
 
Hade en UPO tvättmaskin som redan efter 2 år började bråka.
Kasserade den efter 5 år totalt och ersatte med en Electrolux, så kan säkert säga att de inte är några höjdare på tvättmaskiner iallafall.
 
Min mormor har en UPO spis som hon är väldigt nöjd med, men listen i ugnsdörren vart visst int så bra, började släppa ganska snart.. Men annars tycker hon den är toppen!!
 
som med allt annat det finns bra upo pryla,r bra elextrolux tex likväl som de finns mindre bra upo och elextrolux. få dåliga märken, generellt var kvaliteten dock bättre förr. jämför finnishen, pris, kvalitet etc... det lönar sig satsa på kvalitet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.